wtorek, 16 grudnia 2008

Irena Woźniacka - raz jeszcze



Ci którzy mnie znają wiedzą ,że Irena Woźniacka to piosenkarka która obok Zdzisławy Sośnickiej stanowi moje duże zainteresowanie. Jej głos, muzyka, styl, interpretacja bardzo mi się podoba, przez co cały czas dążę do pozyskania jak największej ilości informacji na temat jej twórczości.
Niestety jest to bardzo trudne. Gdyż Pani Irena wycofała się z życia estradowego, i niestety zalicza się do grona wokalistek już zapomnianych. Ale nie przeze mnie. Z całą przyjemnością dziś prezentuje moją nową „zdobycz” w postaci kasety magnetofonowej z 1987 roku o której dowiedziałem się całkowicie przypadkiem.
Poniżej zamieszczam jeszcze listę nagrań które nigdy nie ukazały się na żadnym nośniku dźwiękowym.

MC “Irena Woźniacka” 1987 rok, CK 582



Strona A
Mój Ty cudzie
Zamieniam się
To był film
Nie lubię żonatych mężczyzn
Na kogucie
Kolorowe Listy
Strona B
Jakie ładne chłopaki
Prowadź piosenko
Różowy kasztan w Kołobrzegu
Jeden tylko jeden
Piosenka melduje się na rozkaz


Płyty CD:

Składanka Piosenek Festiwalowych BOX 5 CD „Leksykon Piosenki Festiwalowej” 2002 rok wyd. Readers Digest. Wykonania Live.
- płyta nr 5 „Piosenka melduje się na rozkaz” Kołobrzeg 1975 rok

Kasety MC:
Kołobrzeg 1985, „Kołobrzeska legenda” CK 479, 1985 rok, składanka, fragmenty widowiska:
- „Neptun i syrena” – duet z Andrzejem Szajewskim
- „Ognisko w lesie” – Irena Woźniacka i Varsovia
Kołobrzeg 1985, „Z przebojem nad Bałtyk – prawie musical” CK 480, 1985 rok
- „Lipiec 1985” – Irena Woźniacka CZA – WP
Spis nagrań (piosenki które nigdy nie były opublikowane):
Przeczekać deszcz - duet z Janem Wojdakiem (Wawele) 1978 rok.
Zawsze coś nam zostanie - Wawele, 1978 rok
Nowe przygody Tomka Pogody - FPŻ Kołobrzeg 1983 rok
Drużyna na medal - 1978 rok
Ciebie wszystkie kwiaty lata
Trochę wiosny, trochę lata - 1973 rok
Gdzie nie ma mnie - 1977 rok
Co było wczoraj a co dziś - 1977 rok
Nasze brzozy - 1975 rok
Jesień w tonacji szarości - 1978 rok
To już blisko nas - 1975 rok
Zapytajmy siebie - 1974 rok
Bez radośći bez miłośći
Nasze słoneczko
Kolorowe listy (wersja wykonywania z dziećmi zesp.Varsovia)
Zaproś mnie do tańca komandorze - FPŻ 1980, Kołobrzeg widowisko - "Pod banderą słońca"
Mała osada - 1979 rok
My i Warszawa - 1981 rok

Przypominam, że o Pani Irenie Woźniackiej możecie przeczytać poniżej, jako drugi post tego bloga.
Piosenka "Chce mieć męża żołnierza" pochodzi z widowiska muzycznego "Stanęliśmy Wojskiem" z Festiwalu Piosenki Żołnierskiej 1980 rok.

Brak komentarzy: